LoveForWomens.com

Akvarij v Pacifiku v Kuala Lumpur - neverjetno potovanje v podvodni svet brez potapljat orodja :)

Pozdravljeni, moje radovedna! Želite, da gredo globoke globine morja in glej raznolikost flore in favne podvodnega kraljestva? Obljubim, da bo varno. Tudi noge nimajo časa, da vpijejo &# 128.578; Danes gremo v največji akvarij v Kuala Lumpur

(Malezija), ki se nahaja v središču mesta.

Seaquarium se nahaja v pritličju nakupovalnega centra KLCC. Lahko jo dosežete s podzemnim hodnikom od nakupovalnega središča ali osrednjega parka.

Če opazite te znake, veš, greš v pravo smer.

Akvarij v Pacifiku v Kuala Lumpurju

Sprehod do trgovine, smo se tudi, da si za akvarij v Kuala Lumpur. sva šla dol znamenja «akvarije KLCC» V nakupovalnem centru. Sledil je dolg podzemni hodnik, in končno, stene šel svetlo modre in modre puščice, napovedalo, da smo skoraj tam.

2-okeanarium

Vhod v akvarij s hrano sodišče z območja, kot tudi izhod. Kje lahko okrepčate pred dolgem potovanju. Na pregledu akvariju smo potrebovali približno 1,5 ure. Prinesite steklenico vode, saj je v nekaterih krajih pa je zamašen.

Delovni čas

Vsak dan od 10.30 do 20.00 (vključno z vikendi in prazniki).

Zadnji tek ob 19.00.

Približuje blagajna, sem sprva mislil, da smo bili v kinu. Povsod mraku vhod vrtljiva vrata in fotelji pred blagajnami. Spot razsvetljava v bližini akvarij vgrajen v steno.

Kupili smo vstopnice, smo fotografirali ob steno in skozi v vrtljivih vratih, kar je znak, da je nekaj drugega.

Stroški vozovnice za odrasle 64 ringitov. Za otroke 3-12 let, cena 53 ringitov

Prijava - to je le izhodišče za potovanja ob podvodnega sveta. Na spletni strani akvarija kaže, da živi tukaj več kot 5000 vrst morskega življenja, in območje je več kot 5200 m2.

Prva stopnja akvariju

Na začetku prvega lahko vidite piraje in kako jesti. Bili smo ravno pravi čas za njim na kosilo &# 128.578;

Nasproti interaktivnih bazenih, kjer lahko dotikajo bambusa morskih psov, glej morske zvezde ali črne morske kumare (mimogrede to živali &# 128.578; ).

3-okeanarium

Morski psi ves čas skriva pod rjuhami, samo rep štrli ven. Na otip so gladka in mehka. Izgleda, da je vse zadolbali njihova možganska kap &# 128.512;

nadalje bo videl so seznanjeni vidre in vodne podgane, ki so podobne velike hrčka. Kdo je spal in nekateri so bili igral kot nor.

Ko obiščete akvarij, da sovpada s prihodom svojega časa hranjenja. Pregledali smo samo kot Piranha večerjo. Ampak jaz ne bi motilo, da vidim, kako posamičnih morske pse ali Arapaima.

azijske vidre

hranjenje morskih psov

Stopnja 2 pon, sre, in pe

15:00
velikan Arapaima (Hranjenje potapljače)

14:30
električna jegulja

Stopnja 1 Mon, sre, in pe

11:00

Druga stopnja akvariju

Ta raven je pretresljiva v svoji lestvici. Prvič, boste videli veliko cilindrični akvarij sega do stropa. Ribe nato večji, in se nenehno spreminjajo. Najmočnejši plavati varno na dnu in majhna ustvariti burno vrtinec nad zgornjo mejo.

5-okeanarium

In še enkrat, na stenah rib, rakov, koral, morskih konjičkov. Kdo bi lahko prišli do takega različnih morskega življenja. To je všeč zato, ker možgani na delo?

Še več, lahko dodate boljši pogled. In napisati svoje pripombe o akvarij v Kuala Lumpur.

podvodni tunel

In smo prišli do vrhunca - premikajočega hodnikom dolgo 90 metrov. Greš v tunel, in režijske je impresivna plavati stingrays, morskih psov zob v več vrstic, ogromne želve in Arapaima.

7-okeanarium

Pravkar smo naredili tisto, kar smo se spušča skladbo, pridejo nazaj in se držijo steklo.

8-okeanarium

Mimogrede, steklo na 30% zmanjšanje velikosti rib

9-okeanarium

Povečanje v tretjem in bo prava velikost morskega življenja.

Ni pomembno, koliko ste stari. Tukaj se počutim kot majhen otrok z odprtimi usti, da preuči vsako območje. Podvodni svet je res neverjetno in skrivnostno za ljudi.

Potem je bil velik prostor z morskih želv, morskih konjičkov, meduze, in ... sem utrujen. Veliko svetlo prikazov je bilo 1,5 ure. Toda zadovoljen in vesel, da je končno videl tako velik akvarij.

10-okeanarium

Izhod skozi trgovin nakit. Majhen ključ morski pes verige stane 18 RM. Mala igrača 35. ure. Mi so nam že pokazali natisnjeno fotografijo, narejen na vhodu. Po takem različnih rib, smo mislili, da malenkost. Spomini na tem mestu so veliko dražji. Poleg tega smo ujeli na video &# 128.578;

Če ste v Kuala Lumpur, poskrbite, da greš v akvariju. Da bi prišli do nje zelo enostavno. Hkrati pogled na stolp, Petronas muzej in velikim parkom. O Petronas Twin Towers, bom pisal ločeno objavo in deliti z vami prikazov. Torej ne rečem zbogom, in sem rekel, "da se kmalu vidimo!" In, da ne zamudite nove zgodbe o svojih potovanjih, se naročite na blog in delitev na socialnih omrežjih. Adijo!